23 years and a week old

Time to update, been a while since last time.
Vad har hänt? Ja det har varit lite skola, lite träning, men lite mer festande. Min födelsedag var underbar. som ni läste innan så var det en regnig dag, men middagen på kvällen blev perfekt tillsammans med Amy, Stephen, Kellye och Alex. God mat och sen kom bästa överraskningen. Amy hade tagit med sig en liten bakelse med ljus på =) soo cute! Efter middagen tog vi en födelsedagsöl på Palace hotel, vårt eget hak dessa dagar. Det är så skönt att ha en vardag här nere. Igår var jag på maskerad. Grym fest och en del otroliga utklädnader. I förrgår var det male-bonding då bara vi grabbar gick ut. Slutade med ett glas whisky hemma hos Stephen kl 02. Idag har jag varit lite sliten men jag och Amy åkte till Bondi Markets en sväng för att ha något att göra förutom att plugga. Denna vecka blir det att plugga lite innan festhelgen börjar... Amys 21årsdag på torsdag, sedan ska vi alla klä upp oss och gå på racing på lördag. Så det finns en del grejer att se fram emot! Vädret är dock inte lika bra längre, börjar bli höst och kallare, men jag har mina kompisar så jag kommer ha en bra sista tid här nere hursomhelst. Tack till alla som grattade mig på födelsedagen! Made me happy!!

Most of the photos I have are of me and Amy, but she is so cute, so why not  put them up =)
My BFFL!

  - at Manly - , nice sky on the ferry back



at Bondi jct, Amy was cold and wore my sweatshirt.




Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0