Helgen som gått

Som sagt, Amy's 21årsdag i torsdags, vilket var riktigt kul med middag och utgång. kladdkakan blev god =) I fredags blev det en chilldag samt att jag köpte en slips inför lördagens racing. Japp, vi gick på Royal Randwick Racecourse och kollade på galopp, uppklädda å fina. Skön stämning och en del gambling. I like that scene! Vädret va underbart! Efter två veckors regn har detta varit en underbar helg! Idag var vi på beachen och lirade volleyboll (med bollen jag fick i födelsedagspresent). Ikväll har jag pluggat lite och försökt komma ikapp i skolarbetet. Sitta hemma på rummet är dock inte min favvosyssla dessa dagar. Älskar att umgås med vännerna och göra saker, vilket dock gör det svårt att fokusera på skolan. Men samtidigt kan det dröja väldigt länge innan jag kommer umgås med dessa människor igen... I certainly do not want to think about the day that I have to leave them. Will be so sad. But however, wherever you are, you shall find a track to follow. As long as you are busy with something you never get bored, that's my motto I think. And to grasp every nice moment that comes up. There is no time to waste, I want to be with the ones I love as much as possible!! Anywhere.

Here are some photos from the b'day party and the races:

<-Amy and the dudes.<-I and Geoff. and Amy ->

<- Heather, Stephen, Amy, Me.



By the way, a movie you really have to see with awesome music is Across the Universe!

Love from me
x

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0