Nej, nej, nej

Är det sant?? Vad är det som händer? Jag fattar ingenting.
Hur kan det hända så mycket ont till så goda människor. Nån gång måste det väl vara nog!
Jag lider otroligt med er. Kan inte föreställa mig hur ni känner.

Vad går livet ut på... Jag vill inte gå in på den diskussionen. men fan alltså. Man funderar ju.
Hur kan man skydda sig, undvika tragedier? Det går ju inte. Det är så läskigt.
Vad ska man göra? jadu....
jag vrider och vänder... men grejen är den. Det är väl bara att leva vidare så länge man kan och försöka göra det bästa av det och ha kul. Det går inte att skydda sig. Men varför händer det alltid de som minst förtjänar det. Orättvist!

Jag är i chock.

Life, Joy, Death, Sorrow
where is the line?
??

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0