End of a weekend

Sitter och kollar längdstafett från La Clusaz. Det ser så härligt ut, massvis med snö, klarblå himmel och solsken! Vill också! Jag är avis på Johanna Ojala som är där och hjälper till. Men nejdå, själv ska man jobba i eftermiddag. Träffa lite nobelpristagare antar jag. Det ska väl gå bra det med. Vi gick på årets första förlust igår, mot Uppsala BOIS, det var inte alls bra. Jag tyckte ändå det kändes bra för min del, men det räckte ju inte ändå. Förlust med 5-4. Onödigt.

Kikat lite på One tree Hill och där finns det ju en tjej som heter Lindsay, då kom jag att tänka på min vän Lindsay som jag träffade i Sydney. Den här bilden på oss från en fest gör mig så glad. Det var en härlig sommarkväll det =)



Later!

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0