Canberra

Is the place where I am right now. Jag och Tara bestämde oss för att ta en sightseeing tripp hit ner över helgen. Ett mycket bra beslut! Idag har vi varit på marknad och på Canberra Show, som är väldigt lik The Easter Show i Sydney, fast lite mindre. Fint väder, showbags, just wonderful.

Just nu chillar vi på hotellet och jag följer brorsans framfart i skidspåren mellan Sälen och Mora. Han åker satans bra och kommer slå min tid med mer än en halvtimma säkert =) Fast det är bra, blir ribban lite högre till nästa år, för då skall jag åka igen! Jag blir lite avis, men som jag har det just nu så ska jag inte klaga, detta är bästa helgen på mycket länge!

De första två bilderna är från ett stopp på vår roadtrip ner, nice sunset! Fåren är från Canberra Show. Cool hund som vallade fåren runt precis som babe gjorde i filmen. Sista två bilderna är från poolen på hotellet. Love it here!


  



Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0