Framme!

Sikken resa då, en massa tok, fast ändå inte =) Först så åkte vi till fel terminal på arlanda, men eftersom vi var ute i tid så var det inga problem. Sedan var det en ganska dramatisk landning i London, då planet kom inte lite snett å fick parera för att komma rätt, hehe. Men man ska ju känna att man lever :) Sedan på flyget mellan London och Hong Kong fick Therese åka förstaklass i några timmar, fast det var kanske inte så roligt för henne ändå, men nog om det.
Jag satt bredvid två andra svenskar som var rätt sköna, får se om vi catchar upp i Sydney sedan. Sedan var det sista biten kvar mellan Hong Kong och Melbourne, en resa med ont i röven å risig kista, fast det hör väl till på en sån här strapats :P

Väl framme så kom Jaci och Melinda och mötte oss, vi skjutsade Therese till hennes hotell och nu sitter jag hemma hos Jaci i deras kyrka, ja dom bor faktiskt i en liten kyrka hon och Theo, där de även driver ett företag. Riktigt mysigt är det här! Ska sova nu eftersom klockan är halv ett och jag känner mig väldigt seg.

Imorgon ska vi på tennis hela gänget, en heldag runt Rod Laver arena, något att se fram emot! Dock lär jag väl se ut som en kräfta när dagen är slut :S Ja, det är varmt och skönt här, strax under 20 grader nu på kvällen, helt perfekt! Prognosen för imorgon säger 26 grader, låter som en bra första dag =)

Jag är framme och helskinnad, kram på er alla!!

Comments
Postat av: Sara Gustavsson

Hej! Såg på msn förut att du skaffat en blogg så nyfiken som ja e måste jag ju kolla lite=) Hoppas att du har/får de skitbra där nere!

2008-01-16 @ 15:10:26
Postat av: Calle P

26 grader varmt? hur ska du då kunna spela bandy?

2008-01-16 @ 16:23:08
Postat av: Sofie

26 grader, låter fett nice :D

2008-01-16 @ 19:34:50
Postat av: Emma Olsson

hej :) hoppas du har det jätte bra :)

2008-01-18 @ 21:07:45

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0