Första Advent!

Herregud så härligt, med snö, lite semester och skidåkning! Första advent som hade allt, precis som på den gamla goda tiden :) Lite bitter i senaste inlägget, men det är glömt nu! Blev Harsa på fredagen med två timmars klassisk åkning innan middag med farmor och farfar. Lördag i Ramsjö, skidåkning i skogen och på sjön innan pepparkaks- och lussebullsbak. Sedan pulkåkning och snörugby. Vad mer kan man begära av första advent? Snöade gjorde det också! Glad att jag tog ledigt och åkte hem på en av mina få lediga helger. Kolla bara på dessa härliga bilder:


Det blev bara en liten fingervisning då de stående bilderna inte verkar fungera att ladda upp ikv, de kommer vid ett senare tillfälle om möjligt.

När jag drog från Stockholm i onsdags var det massvis med snö, när jag kommer tillbaka ligger marken bar, det är mindre kul. Men som tur är kommer jag att ha fullt upp de kommande veckorna med att plugga, så det kanske är tur att det inte finns någon snö att distraheras av. Gäller att se det goda i saker och ting =)


I was supposed to write something revealing here, but after considerations I think I'll skip that.
There is a new day tomorrow, one day closer to Christmas =)

Comments
Postat av: Sandra

skönt att nån fått lite snö iaf ;P

2008-12-01 @ 15:27:52
URL: http://debrunkenk.blogg.se/

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0