snyggaste skorna i stan

Nu e dom mina =) Ledig från skolan idag, då fick det bli lite strosande på stan. Var ut igår kväll så jag va inte uppe förrän halv 11 imorse. Kul utekväll, först med klassen på söder, Morfar Ginkos bl.a. sedan in på stan. Träffade Hagbo, Leo och Pia på Sturecompagniet. Där blev vi ganska kortvariga, innan jag å Hagbo avslutade kvällen på Harry B James där Ola jobbar. Satt å snacka i säkert en timme innan vi gick hem. Tillbaka till dagens bravader. Nu regnar det som bara den, oskönt, kan det inte snöa istället!! Har som sagt varit på stan och hittade faktiskt mina Resteröds kängor på NK trots allt. Dom fanns i min storlek! Grymt nöjd e jag!

här har vi dem:


och här ännu en charmerande bild från helgen, som jag hittade på efterfesten =)



Ikväll är det isträning som gäller, längtar nästan lite, va ju en hel vecka sen senast. Nu hoppas jag på att Emelie har lust att klippa mig. Frillan behöver snyggas till lite.
Peace

Comments
Postat av: Hagbo

Sjukt snygga skor där björn:)

2008-10-30 @ 19:32:47

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0