...så kom Söndag.

Och jag vill bara tipsa om två klockrena låtar, som snurrar flitigt i mina högtalare nu.
Visst, dom e lugna, men fett sköna!

Sia - Electric Bird
Bonnie Raitt - Have a Heart


Höst är väl rätt så vackert ändå... eller?

  ©           

färgerna, känslan i luften och solsken som idag.

Har fått lite ont i halsen, men var ändå tvungen att gå ut i solen idag en stund. Det fick bli lite ensam basket på korgarna här borta. Sänkte några sköna, haha, inspired by One Tree Hill.

Känner för lite förändringar, därav den nya designen här på bloggen. Har även tagit ner hyllor å börjat ordna om i mitt rum. Dock blir det nästan till det sämre innan jag bestämt mig hur jag vill ha det. Tapetsera en fondvägg är något jag e sugen på. Det skall vara clean, enkelt men snyggt. Och det skall rymmas i min studentbudget. Kul med förändring. Time of change... lite iaf =)

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0