Fredag och...

...såklart lite pool och bubbelpool med Calle. Har blivit en rutin nu att avrunda veckan med lite bubbelpool på gymmet. Härligt är det! Annars är det mycket träning. Kan knappt minnas att jag tränat så här mycket. Skulle vara på bandygym isf. Dock blir skolan lite lidande. Orkar inte läsa allt jag borde. Har dock varit ganska lugnt, men det visar sig väl snart att jag ligger efter. Aja, de löööser sig =)

Kan ju passa på att berätta om förra veckan. Fick jättefina presenter av Tilda när hon kom hem från New York. Dels en parfym jag själv beställt, men även en annan som hon köpt sant en t-shirt. So sweet! =) Nu ligger hon dock på sjukhus. Inte alls kul. Hoppas du blir bra snart!!!


Dennan parfymen fick jag, tillika den nya Gucci Pour Homme som ännu inte släppts i Sverige. Men kan bara säga att den luktar jättegott. Bra val där TIlda!


Känner för att ge ut lite diverse utmärkningar här ikväll, haha.
Here we go:

skönast klädstil - Monica
personlig inredningsexpert - Tilda
bästa träningskompis - Helena/Amy
bästa labbpartner - Calle
bäst med barn (bästa moster) - Helena
bästa gympolare - Calle
skönaste tugget - Cine
bästa skräddare ;) - Monica
bästa partyvän (Sthlm) - Christoffer
bästa partyvän (Ljusdal) - Alla som e med
...kommer fler när jag kommer på fler, skriv en kommentar på förslag om du känner för de.

(Monica utsågs till bästa skräddare eftersom hon sydde en kudde till mig, så gulligt! jag kramar den varje natt! =) )


Vi hade ju lite höjdhoppsträning när jag va uppe i Ramsjö, med blandat resultat...

  Like sisters - det syns eller hur?

Jennie kör på halvsax stilen :)   

Min stil behöver inte diskuteras. Men jag kom iaf över i andra försöket!      

(Det funkar inte så bra att lägga upp bilder här ikväll, men jag hoppas det fixar sej, och då kommer det fler bilder)

Jag har tyvärr inte tid å skriva mer nu, ska iväg på Alcazar och se Ted Morris spela. Mycket duktig kille från skåne. gå in här å lyssna vetja: http://www.myspace.com/morristed. Sedan är det inflyttningsfest... helkväll denna fredag alltså.
Puss goodbye!
  

Comments
Postat av: Victoria.

kul att jag inte var nominerad till ett endaste duuuuuuugg!

2008-10-28 @ 16:21:43
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se/

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0