Gjort en massa, men egentligen inget vettigt

Det har varit ett väldigt åkande fram och tillbaka i helgen. Stopp i Gävle i torsdags på vägen hem för att hälsa på och gratta Erika =) Sedan skidträning hemma i Ljusdal både fredag och lördag, samt en massa mat och fika hos mor- och farföräldrar. Det är härligt de! På söndag morgon bar det av till Orsa för att åka Orsa Ski Marathon. Lite struligt då föret på vägarna inte var det bästa, samt att det var massa köer när jag väl kom fram. Jag hann till slut få ordning på allt och loppet drog igång. Träffade för övrigt Anna där som peppade mig lite innan loppet. Första varvet gick bra och jag kände mig ganska pigg, men när man sedan skulle köra samma runda igen kändes det inte lika vasst. Då hade jag ju koll på alla tunga partier, samt att jag sedan tappade både fäste och glid kändes det som. Säkert mycket beroende på trötthet. Väl i mål var jag helt utpumpad, skakis och kall. Tror nog att mina förberedelser inte var helt hundra. För mycket godis kvällen innan och lite för lite näring i kroppen. Då håller det inte helt enkelt. Blir andra bullar på vasaloppet! =) Tanken med loppet var ju att seeda mig till vasan, får se hur det blir med den saken, men det var hursomhelst bra träning och en erfarenhet.
Nåväl, efter loppet åkte jag till Helena och Ted i Falun där de bjöd mig på otroligt god middag! Lax och pasta med pesto, yumm! Bra lagat Ted. Sedan bar det av till Gävle för att återigen träffa Erika. Trötta som få somnade vi väldigt tidigt, men vaknade desto piggare och gladare =) Nu är jag tillbaka i Stockholm och har nyss badat lite bubbelpool på gymmet för att mjuka upp min stela kropp. Jag mår finfint, men måste nu ta tag i skolarbetet som legat och väntat alldeles för länge :/

Tack alla gooa som stöttar, hjälper och får mig att må bra!

Love, Björn

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0