Blårändera är tillbaka!

Galet vad bra vi spelade igår, vattentätt bakåt och allt lossnade framåt! Seger med 10-2 mot Västerås U (serieledarna). Jag kan nog inte minnas att jag nånsin gjort 4 mål i en tävlingsmatch förut, och jag kan knappt minnas att jag kännt mig i så bra form heller. Fast det har jag säkert =) Men skönt är det! Idag är jag dock sliten. Två matcher igår plus en festnatt blev lite väl mycket för mitt skadade lår (krock med Idlund på matchen) och ljumske. Känns inte alls bra idag, men hoppas det läker på några dagar.

Förfest här hemma igår och sedan Idlunds födelsedagsfest, rätt kul var det, med kul sällskap, fast nog var förfesten roligare än själva festen ändå. Slappdag idag med massor av sport. Jennie som sov över här åkte nyss hem igen till Nyköping, så nu är det Jag, Tobbe och Emelie igen. Kanske dags att plugga lite också.

Känner mig sjukt sliten men samtidigt riktigt glad, självförtroendet på topp, viktigt, viktigt. Måste varit den "tunga" skidträningen på lovet som gett resultat =) Fatta grymt att skidåkning som är så kul kan hjälpa till i mitt bandyspel, wohoo, life is good!




Comments
Postat av: Anonym

Kul att höra att du är på topp efter bandyvinnsten! Du behövde få den där nytänningen tror jag .. lät inte allt för positivt efter matcherna ni spelat när vi liftade hem. Hejja Bear!

2009-01-18 @ 18:57:16
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se/

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0