I fäders spår - för framtids segrar

Nja, det lär nog dröja innan jag lyckas vinna :P En seger i sig att ta sig i mål kanske, i alla fall för många. Igår tog jag mig i mål på 6 timmar och 33 minuter, som gav mig en slutlig placering på 3604, haha, fina papper. Nja, jag är ändå inte helt nöjd. Fick skavsår och oväntat ont i nacke/axlar, som sänkte mig ganska rejält de sista 3 milen. Men det var bara att bita ihop. Man blir ju trots allt lite besviken när sega gamla gubbar åker förbi en med glatt humör, hehe, fandå, bättre måste jag bli!! =)


Trång start...sen skön stakning...backe...sen utförs...lundbergsbackarna...sen trött, tungt...MÅL!

Polarna Tom Ankerstål och Marcus Bolander åkte riktigt bra tycker jag! 233:a respektive 616:e. Tom var inte helt nöjd ändå. Han hade ju siktat på topp 200. Men liksom 700 placeringar bättre än ifjol tomboy, var ska detta sluta? Snart är du med i toppen, fan va kul det vore!

Jag gick ner 2,5 kilo under loppet och det känns som att jag genast blivit 30 år äldre... Kroppen hänger inte alls med idag. Det är väl så det ska kännas får jag hoppas, lite skönt är det ändå =) Nu får det bli mer träning mot nya mål. Får se vad som dyker upp härnäst. Ska i alla fall försöka att njuta lite av våren med skidåkning i solen så mycket det går! Underbart är det. Jag bör dock införskaffa nya pjäxor och gärna även stavar och brillor... vi får se.

Det blev ett riktigt skidinlägg detta, likt alla de senaste inläggen, men vad gör man inte i dessa tider. Snart kommer ni kunna läsa om annat trams här på bloggen. byebye!



sisåhär kan man se ut efter målgång, sexigt :P


Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0