Det finns några tappra

Ja, ni är några tappra ändå som kollar in på min sida titt som tätt. Jag är lite dålig med uppdateringarna emellanåt men jag hoppas ni håller ut för närsomhelst kan det dyka det upp nått inlägg här. Ibland ofta, ibland lite mer sällan. Just nu har jag en sjukt lugn helg hemma i Ljusdal. Bara umgås med familj och släkt och softa. Riktigt skönt. Åker ner till Gävle imorrn igen till min Erika. Hon gör gesällen i helgen, så jag hoppas det går bra för henne! Annars får hon väl luta sig mot min axel imorrn kväll och gråta ut eller nått, hehe. Det blir nog bra!

Lovade ju bilderna från lidingöloppet som skulle komma. Då jag inte tror bilderna är särskilt smickrande tänker jag inte betala dyra pengar för att få de riktiga filerna utan här har ni bildikonerna som finns tillgängliga:

Gud så trött jag var när dessa togs! På upploppet.

Haha Helena, dom fotade vid rätt tillfälle där ;)


Nåja, vi gjorde det! Jag är stolt över oss båda.


 

Länk till Erikas blogg, där jag hoppas det kommer upp nått nytt snart! =)
En annan länk till Malins blogg (Erikas bästa vän), som jag redesignade litegrann häromdagen.

Guten Nacht leute!

 


Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0