Ny dag, nytt boende

Ja, då har jag flyttat till Randwick som ligger i närheten av mitt universitet. Bor inneboende med två asiater. Känns nästan som man är i asien i dessa områden, finns typ inget boende att hyra där man inte delar, och i 90% av fallen är det med asiater :P menmen, jag har ett bra rum och det e fine so far. Det har regnat en del på slutet, t.o.m. översvämningar.  Så jag hade hoppats på beahcen idag, men icke. Hursomhelst så har jag bara 20min promenad till beachen, det e grymt! Imorgon kväll ska jag träffa två svenskar. Killen pluggar också på UNSW och hans flickvän är här för att jobba. Det hoppas jag blir trevligt, lite fler vänner behövs. Annars har jag haft det bra hemma hos Ron och Decima. De första två bilderna är från deras hus. Poolen deras är riktigt skön när solen steker. De andra bilderna är från Melbourne, och på tvillingarnas morsa och hennes nya snubbe.


 


(there ain't no reason things are this way, it's how they've always been and they intend to stay...)

over and out


Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0