en salig blandning

då har man börjat jobba lite mer då. kommer jobba hela augusti. ingen ledighet då inte. nån dag kanske. annars så har det varit fint väder idag. glidit på stan med en gammal vän. lunch, chill, shopping och fika. är ledig imorgon med. hoppas på finväder. nästa måndag åker jag norrut igen några dagar. det blir nog den sista trippen upp innan sommaren är över. det går så fort, så fort, vilket jag redag sagt några gånger nu tror jag. i helgen var jag faktiskt på gröna lund, med systrarna wiklund och ted. det va en skön kväll. söndag var det sommar kick-off med jobbet. picknick med boule och festande vid rålambhovsparken. två bra kvällar på rad alltså. annars så har jag varit sjukt lat på slutet känner jag, därför blev det en löprunda nu ikväll inspirerad av DN-galan. sprang förbi Stadion precis när de drog igång avslutningsfyrverkerierna, tack tack. att vara ute å springa i sin egen takt måste vara bland det skönaste som finns, sedan alla sommardofter som dyker upp här och där i skogen. myys.

tömde min mobil på lite bilder nyss, lägger väl upp några här på bloggen då. bilder e ju lite roligare än text trots allt. tror inte alla tar sig tid att läsa genom all "bullshit" jag skriver ändå. det är en salig blandning bilder. vissa från centennial park i sydney, vissa från ljusdal, nån från gröna lund i helgen samt personal kick-offen vi hade i söndags.



 
 

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0