Back to Uni

Har inte updaterat denna på ett tag nu. Beror på att jag haft en soft vecka på beachen (Coogee) samt ordnat med kurser till plugget. I helgen var jag nere i Wollonggong igen. Det va trevligt ett tag, tills jag åkte på nån slags matförgiftning. Började mitt i natten, och sen var jag liggandes hela dagen därpå. Inte särskilt angenämt, men en erfarnehet rikare, haha. Skönt iaf att det gick över på en cirka 24h. Idag har jag försökt fylla upp magen igen, samt legat nere på Coogee i fyra timmar, med svenskar, kanadensare och amerikaner. Känns ju lite tungt att börja plugga igen imorgon när vädret är såhär nice. Fast allt det goda kan ju inte vara för evigt. Känns ändå bra att börja göra något vettigt. Förhoppningsvs finns det tid över till beach och andra nöjen ändå. Om en vecka kommer morsan och gänget ner också. Det blir fullspäckat schema under deras korta tid här nere. Men det kommer bli kul hoppas jag. Skönt att jag har lov igen om två veckor =)

so long...


"There are moments in our lives when we find ourselves at crossroads"

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0