Eventful times

It's times like these we learn to live (give and love) again...

Ikväll var det bröllopp. Min kära klasskamrat Mikael Palm gifte sig med Alice och nu är de man och hustru. Otroligt vackert bröllop, lite annorlunda eftersom de har en annan tro. Inget konstigt med det utan det var helt enkelt fantastiskt vackert. Båda dessa familjer är oerhört musikaliska vilket verkligen avspeglades under vigseln och festen. I kyrkan var nog höjdpunkten för mig då de sjöng Come What May samt när Mikael höll ett fantastiskt vackert tal till sin kära. Jag blev alldeles rörd. På festen sedan var det musik och dans, och en avslutning då brudparet vandrade ut i en allé av gäster med tända ljus som vi höll upp. Alice syster sjöng en sång som Alice själv skrivit. Så vila tryggt i himlens famn, dröm i det som är nu... Känslan i efterhand är att det var som taget ur en film. Så vackert, så fint, så perfekt. Det ger hopp, det ger lust och inspiration. Jag är verkligen tacksam att jag fick komma på detta bröllop. Tack Micke, all lycka till er framöver!!! =)

Love that will last forever



I fredags kväll jobbade jag som doorman på hotellet. Kul att få stå i dörren en kväll, men ruskigt kallt var det. Det finns faktiskt bildbevis på mig från jobbet, haha. Både faster Agneta och Maria samt Brorsan och Emelie kom och hälsade på.


haha, vet egentligen inte varför jag lägger upp denna bild, kul att kolla tillbaka på kanske
eller för mormor å farmor att kika på ;)

 


take me for who I am, love me for what I believe
I believe... it's possible... love is the movement
good night!


Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0