Fredag kväll

Lördag hela veckan? eller arbete hela veckan? Ja, både och skulle jag vilja påstå. Varje dag känns densamma och när fredagen äntligen kommer hittar jag inte på något roligare än att sitta ensam hemma i lägenheten och kika på friidrott. Ja, var är man påväg. Men egentligen, hellre chilla hemma och må bra imorrn, än gå på någon tråkig fest eller gå ut och sedan vara sliten imorgon. Fast ibland kan det ju vara kul med fest, men det fanns liksom inga alternativ ikväll. Jag hann med lite träning i alla fall. En halvkort löprunda, alltid något. Vill träna mer, det är så himla kul! Känns så bra när kroppen får arbeta lite och man går runt med träningsvärk om dagarna!

Jag vill lära mig så mycket, men jag har inget tålamod :/ Behöver läsa på mer om exjobbet. Vill lära mig att designa, arbeta i Illustrator. Men jag lyckas aldrig fullfölja å bli grym på nånting. Dags att försöka skärpa sig. Nu.

Sånt här e ju snyggt!!







Soo Long!

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0