Dags att slappna av och ta Jullov

Sitter här på fredagseftermiddan och är rätt nöjd med att ha lämnat in min draft till mitt exjobb Nu blir det lov i en vecka minst! Sköönt! Ikväll är det lite julfest med några i klassen. Blir lugnt för min del efetrsom vi ska till Åtvidaberg och lira match imorrn. Sen bär det av norrut och till fjällen!! Jag längtar.

Måste passa på att göra en liten V75a såhär i juletid, plus att det är dubbel jackpot i helgen. Chansar lite i den sjätte avdelningen där jag inte tar med någon av de tre mest betrodda. Hoppas på lite pengar.

Jul V75an:

Avd 1: 2,3,9,12
Avd 2:
6 Rania
Avd 3: 1,4,9
Avd 4: 4,6,9
Avd 5: 1,3
Avd 6: 3,4,9,12
Avd 7: 2 Local Conch

288rader/144kr

 

GOD JUL!


Comments
Postat av: Anki

Vilket fjäll åker du till?



Skönt med lov iaf..:)


Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0