Resdag

Usch vilken lång dag. Har varit på resande fot i över 8 timmar och jag har ändå bara tagit mig från Ljusdal till Stockholm. Startade i Ljusdal kl 12.10 och var hemma i lägenheten kl 20.30. Detta beroende på byten med buss, gratis Hertzbil från Gävle, sedan buss, pendeltåg och tunnelbana. Nåja, nu är jag i alla fall hemma i lägenheten i Stockholm och Erika har även hon anlänt.


Eftersom det återigen blev fem rätt den gångna helgen får det bli ett nytt  V75-system till helgen. Dock blev det bara 96kr i vinst vilket innebär ett mindre system denna gång. Aningen chansartat, men nu är det stora pengar eller inget alls som gäller.

Avd 1: 2,8,11,12
Avd 2: 10 Calvin Fortune
Avd 3: 1,9
Avd 4: 9,11,12
Avd 5: 5,8,12
Avd 6: 1 Kung Bravur
Avd 7: 1,6,7


Mellandagarna har tillbringats i Edsbyn och Ljusdal. Härligt värre med all snö! Trot eller ej men jag lyckades få med mig fröken Östergrens ut i skidspåren. Det gick helt smärtfritt till en början, men sista kilometrarna var i det närmsta en plåga :P

Några samlade bilder från skidturen:

Tekniken var lite si och så till en början...



...men det tog sig minsann!

 

En glad skidtös.

 

Vad säger denna blicken egentligen..? 5 av 6km avklarade vid fotots tidpunkt =)

 

 

 

Nej, nu räcker det. Match imorrn. Derby mot Gnaget igen och vi går givetvis för vinst! Sedan Nyårsfirande på det.
Gott Nytt År på er alla!

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0