Jag gillar...

...så mycket. Ja, jag gillar en massa kom jag på nu när jag va ute och joggade. Jag gillar att springa i skogen, jag gillar att springa längs havet. Jag gillar att åka skidor i naturen. Jag gillar i princip all idrott. Att utöva och att titta på. Jag gillar att svettas när jag tränar =) Jag gillar djur, och natur. Jag gillar trav. Jag gillar att umgås, med vänner och familj. Jag gillar kärleken. Jag gillar mode, media, musik och mycket mer. Jag gillar att plugga (ibland). Jag gillar även att jobba ibland. Denna nattvecka har varit kul. Jag gillar att träffa viktiga människor. Jag gillar att vara betydelsefull. Utmaningar gillar jag också. Att testa sig själv. Jag gillar städer och jag gillar landet. Jag gillar att resa, träffa nya människor och lära mig nya saker. Jag gillar såklart även att festa, men faktum är att jag gillar andra saker mycket mer. Festa är kul ibland och med rätt sällskap. Denna lista kan nog bli hur lång som helst, men jag är glad att jag gillar så mycket olika saker. Det känns härligt. Gilla läget liksom, det finns alltid något kul eller något att glädjas över. Så är det!


En bild jag gillar på mig själv och vår hund =)



Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0