To all bloglovers out there!

I havn't been running in the rain lately guys, but as soon as it starts falling il be out, for sure ;) I have been running a bit in the sun tho, Brunnsviken runt for example. Great stuf!

Okej okej, igår var det fet personalfest på F12. Grymt bra drag och sällskap. Sjukt nöjd med kvällen trots en no show på Nippes nya flicka och hans bedårande syster Åsa :P Kom hem i tid gjorde jag ju också, så nu sitter jag med Marja på skolan och pluggar lite inför exjobbet. Sveper kaffe, cola och vatten om vartannat. Grymt skönt att vara "ledig" idag är det i alla fall.

I helgen var Erika här och roade mig mellan mina arbetspass. Det blev en helkväll på Gröna Lund, Sweet var det. Och nog vann vi lite godis också, ännu sweetare! Avslutade det hela med lite gos i kärlekstunneln :P






Borde kanske blogga lite om Britneys konsert som vi var på i förra veckan också, men jag tar det lite senare när jag fått tag i någon bild från den kvällen, så håll till godo kära läsare ;)


Comments
Postat av: Madre

Du "pluggar".

2009-07-21 @ 12:26:16
Postat av: Nicklas

Ni tjuvstartar alltså ;)



Vi har inte ens fått tag på någon handledare..

2009-07-22 @ 06:48:23

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0