Faaan

Jag var 1mm (!!!!) från att dra in dubbeln ikväll. Den hade gett 930kr på en spelad tia. Känns bittert. Jag får in skrällen i första och nästan in en 6-oddsare i andra. Målfotoslagen, och enligt bilderna tyckte jag det mer såg ut som dött lopp. Det är då själva fan hur svårt det skall vara! Hade den där millimetern varit på min sida hade det inneburit lönen från en hel dags jobb i fickan på bara en sekund, haha. Men så lätt går det ju självklart aldrig. Hårt jobb är det som gäller om man skall tjäna nå pengar här i världen. Sedan spelade jag även på Vild Faksen, men han blev tvåa. Typiskt. Det var dock rätt bra för dem, så jag får säga grattis till ägare Skalman ;)

Comments
Postat av: pimpen

Typiskt, men det som är så läckert med trav ;) hö hö

2009-06-04 @ 13:12:53

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0