Finanskrisen

För er som inte har koll på hur finaskrisen blivit till, ta en titt på denna film (krävs kunskaper i engelska). Det är väldigt invecklat, men det går på något sätt att förstå i alla fall. Hur fasen kan vi ha varit så naiva på vägen fram till idag? Men som bekant behöver man inte vara nå vidare intelligent för att bli ekonom, haha. That explains it...




Måste ju bara påpeka något jag glömt. Sen i Fredags har jag haft "Sommarlov"!! =) Ja, vill det sig riktigt väl så är jag kanske klar med att läsa kurser på KTH för evigt nu. Tänka sig, det hade jag aldrig trott. Och utan någon omtenta, respect right? ;) Klart är i alla fall att det blir exjobb som startar i mitten på Augusti. Spännande och lite läskigt :P

Nu har jag ju inte direkt sommarlov, då jag redan börjat sommarjobba. Men det känns ändå skönt att vara ifrån pluggandet litegrann. Fast, jag tror jag kommer sakna det snart igen... Plugga är skönt, och rätt kul.

Comments
Postat av: Anki

Sedan finns vi som läser en ekonomutbildning på sidan om för att vi tycker ingenjörsprogrammet också är enkelt..;)

2009-06-02 @ 18:01:14
URL: http://metrobloggen.se/anki85

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0