Exjobb - Så skönt!

Var nyss på exjobbsmöte med en snubbe från Stora Enso. Ett bra möte! Nu är det i princip klart att det blir ett exjobb åt dem som handlar om "bättre arbetsmarknadsimage med nya medier". Spännande. Så i höst kommer jag kampera med skogsfolk och kommunikationsexperter runt om i Sverige. Haha, kanske. Det enda som behöver göras är att hitta en handledare, begränsa och skapa en tydligare frågeställning så här i innan man drar igång. Jag har iaf redan fått klartecken från både KTH och Stora Enso.

Stora Enso har kontor i städer som Stockholm, Falun och Gävle samt några till. Passade för mig, right? =) Jag är sjukt motiverad. Hoppas jag kan komma med lite grymma och smarta idéer nu. Seriöst arbete kommer det iaf bli, för det är jag bra på.



Härligt att komma in i skogsmullebranschen på riktigt, eller hur? Antar att ni alla är avundsjuka, haha.


Back to school now, måste ju faktiskt göra klart den också såhär innan sommarn.
Ciao,

Comments
Postat av: Anki

Skönt att ha det färdigt. Min erfarenhet från mina två exjobb säger mig dock att du inte ska oroa dig allt för mycket för de exakta frågeställningarna. Bara du har huvudtanken och vet vad du ska göra så går det ju alltid att formulera om frågorna lite när man har kommit igång. Vi hade ett par i min seminariegrupp som gjorde om sina frågor på sista seminariet som vi hade. Detta var alltså en vecka innan slutinlämningen..:)

2009-05-20 @ 13:15:09
URL: http://metrobloggen.se/anki85
Postat av: erika

vi fuskade inte alls! det visade sig till och med att den praktiska delen av provet gick ut på just det vi hade övat in, att styla varndra till de olika tidsepokerna, så vi låg steget före där och var väl förberedda ;) duktig jag är som inte har ringt va? :p

2009-05-21 @ 02:24:11
URL: http://eerikaostergrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ligger rätt i tiden!

För skogsbranschen är det här med webb aningen nytt

http://www.idg.se/2.1085/1.231901/for-skogsbranschen-ar-det-har-med-webb-aningen-nytt

2009-05-26 @ 15:20:10

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0