Redovisningsdag 2

Då var man tillbaka i skolbänken. På min vänstra sida sitter Carl den allsmäktige, till höger har jag nymfojossan :P Nassab inleder med ett jordskalv, river nästan hela bänkraden framför mig.

Markus grupp börjar presentera.. UTAN powerpoint/keynote! Var skall den här dagen sluta? Faktiskt ganska intressant redovsning ändå. Smart grej. Totte tar opponeringston. Det rent lyser om honom i sin röda vackra kallufs.

Calle surfar och kollar efter inlines och Jossan msnar som vanligt. Vad är det för klass man går i egentligen? Nu klagar Carl på värmen, dricker lite vatten så att han skall kunna svettas ännu mer. Olof ropar högt efter air-condition. Växthuseffekten har slagit till på allvar mot KTH denna dag. Adams dator har smält genom bänkskivan...

Efter lite tekniska problem är redovisningarna åter igång. En snygg keynote att vänta... by Pjäxxan. Woho, Hipp-hipp., det är public service det! Här kommer ett skönt klipp:



David flörtar som vanligt med Jossan, det verkar vara något på gång där =) Deep eyecontact. Nu kräks han också. Jossan kanske inte var så härlig ändå :P

Paus

I'm back! Vill passa på att länka till två sköna tokiga bloggar som båda med sina nischade teman är mycket intressanta =) 1. Travpimpen, 2. Mitt Pingis. Läs och njut mina vänner!

Olof, Jörgen och Mike visar upp Keynote 2.0. Fast så het var den faktiskt inte. Inväntar den utlovade sjudundrande avslutningen... Haha, töntigt

Sitter och inser att jag måste gå in i ett kooperativt företag tillsammans med C A Persson. Det kan inte gå annat än bra!

Nu lägger jag ned här, får se om det blir mer intressant twitter imorrn samma tid...

Comments
Postat av: Hassan

Bra reportage! Då vet man vad som skett i skolan utan att behöva vara där.

2009-05-26 @ 15:13:04

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0