Filmfredag i Gästrikland

Jag skrev ju i senaste inlägget att mer uppdatering kommer. Ledsen att den uteblivit. Har varit fullt upp den senaste veckan. Men eftersom jag ändå har så få läsare tror jag inte att någon sörjer. Dock sörjer nog någon efter den tågolycka som skedde senast jag skrev. Vi blev ståendes totalt 4,5 timme strax efter Linköping efter att någon hoppat framför tåget eller liknande. Tråkigt.

Befinner mig just nu i Gävle, i Erikas sköna soffa och glor på burken. Nu gjorde hon precis en mumsig knaprig macka... till sig själv! Ingen till mig alltså. Sånt är livet som pojkvän ibland, men jag klagar inte. Vi har varit på New Moon på bio tidigare. Gratis och gott tack vare Stora Enso, det gillas! Men jag förstår inte riktigt hysterin kring filmen. Det va  till och med tonårstjejer som gick runt med pannband som det stod New Moon och Edward på. Kom igen. Filmen var väl ändå ganska bra, men den är liksom ständigt jobbig på något sätt. Lite intressant kommer det ju bli att se hur det hela slutar.

 

Imorrn drar världscupen i längdskidor igång. Jag är faktiskt taggad. Ligga i soffan/sängen och se när Kalla debuterar för säsongen. Love it! Vinterstudion är vinterns höjdpunkter på tv.


Comments
Postat av: faster

Men jag tycker det är kul att följa dig, men jag förstår om det inte är så kul att skriva om ingen läser. Det där med tågolyckan för mig tillbaka några år till det som hände Urbans svägerska.

Men ha de gott o sköt om dig o flickvännen (trots att hon inte gjorde ngn smörgås) kram kram

2009-11-21 @ 00:46:21

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0