SKIDLÖRDAG

Härligt att någon gillar att läsa det jag skriver. Syftar på fasters kommentar till det förra inlägget =)

Nu är det lördag förmiddag och dagen har börjat helt perfekt. Vi vaknade vid 10-tiden, tog en promenad i solen (äntligen!) och gick förbi bageriet och köpte lite fräskt bröd. Sedan bänkade vi oss i soffan för en smaskig frukost innan längdåkningen drog igång på svt. Jag älskar dessa vinterhelger när längdåkningen visas på tv. Vinterstudion for life! Kalla slutade tvåa idag och Anna Haag trea, helt underbart! Jag blir så himla sugen på att vara ute och åka själv. Är sjukt avundsjuk på morsan, Hans, Helena och alla de andra som befinner sig i Bruksvallarna i helgen på träningsläger. Lär vara helt underbart där ute idag. Må nu bara snön falla i resterande delar av detta långa land. Vinter = Snö, ja tack!

Nu börjar herrarnas 15km. Får se om jag hinner se hela tävlingen, för jag ska ner på stan snart och luncha med mormor och kusinerna.

Imorgon bär det av till Stockholm igen. Vi möter Tellus på Zinken kl14. Allt annat än vinst vore för mig en missräkning. Men man vet ju aldrig. Bandy är bandy =)

Måste även dela med mig av dagens V75 rad:

avd 1: 6 Robin K
avd 2: 6,12,15
avd 3: 1,4,6,9,11
avd 4: 8 Trotteur
avd 5: 10 Nellie Vingboons
avd 6: 2,3,4,6
avd 7: 1,2,3,7

Känns som att det lika gärna kan bli 2 rätt, som 7 rätt, men den som lever får se. Svår omgång, som kan ge pengar om man hittar rätt. Och sådant är ju alltid kul.



Comments
Postat av: Helena

Ja du skulle vart här Björn, vädret har varit underbart, tyvärr lite väl isigt uppe på kläppen, ingen höjdare att åka utför.

2009-11-21 @ 18:28:28
Postat av: Lina

Ojoj, jag som gick förbi Zinken igår och kikade in lite försiktigt och försökte se vilka som spelade. Hade jag vetat att det var du så hade jag gått in :)

Hoppas allt är bra..

2009-11-23 @ 13:29:41
Postat av: emma

Då var vi två som var sjukt avis.. Hua, jag vill oxå åka massa skidor.

2009-12-03 @ 06:02:58
URL: http://emmmaolsson.blogg.se/

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0