Ny matchdag

Det bev inte mycket till vinst igår. Matchen förlorades med 6-2, men egentligen var vi inte alls mycket sämre än Gustavsberg. Dom kommer få det svårt i allsvenskan i år tror jag. Det som förstörde matchen var domarna som var helt under isen. En gång per år brukar jag bli såhär j'vla irriterad på domaren och jag hoppas att jag haft den gången nu. Nog för att de ofta är dåliga, men såhär dålig är det sällan de är. Tur att det va träningsmatch säger jag.

Travet gick ändå rätt bra. 5 rätt och 105kr, d.v.s pengarna tillbaka. Att jag missar Triton Sund i SM var ju lite klantigt, så sex rätt var inte långt borta. Men det är ju 7 man vill ha.

Idag möter vi UNIK i Uppsala kl 15.15. Hoppas det går bättre idag än igår! Men jag har grymt ont i en armbåge efter att jag blev tacklad av isen igår. Drygt.

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0