Vasaloppsprep.

Jag har inhandlat en del skidutrustning på Bromma Skidsport idag, eftersom de hade 20% på alla skidgrejer. Ett par nya stavar från SkiGo (elit) sam ett par klassiska pjäxkor från Salomon (Active 8 CL Pilot) som visas på bilden. Förhoppningsvis slipper jag nu skavsår och att stavarna tar mig fram ännu snabbare i spåren!

Senare samma dag:

Varit på gymmet en sväng. Skönt det är med träning! Jag mår så himla bra efteråt. Kroppen blir avslappnad och mjuk samt jag får tillbaka värmen. Var tidigare lite frusen. Nu kan jag mysa hela kvällen med gott samvete. Jag längtar tills skidsäsongen drar igång. Har ett grymt sug från att plågas/njuta i skidspåren. Det är ju såå grymt!

 

 


Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0