Det är mycket nu..

.. men allt jag hinner presentera denna förmiddag är min V75a:

Avd 1: 1,6,7,9,10
Avd 2: 7 Conchita Exclusive
Avd 3: 15 Spring Erom
Avd 4: 1,8,12
Avd 5: 6,12
Avd 6: 3,6,7
Avd 7: 4,5,8


Nu ska jag iväg till Spånga på match mot Åtvidaberg. Mer uppdatering här kommer nog i eftermiddag.

Summering av dagen hittils: En riktig SKITDAG!
Vi förlorar matchen med 6-3 efter alldeles för många egna misstag. Så himla tråkigt att spela bandy och kämpa när vi ger bort en massa mål. Nu är vi avhängda i toppen och jag skiter i om vi går till kval eller inte. Full satsning på skidåkning och Vasaloppet med andra ord från och med nu.

Travet gick också åt skogen. Bara tre rätt i en ganska svår omgång. Men samtidigt inte världens svåraste omgång med tanke på att den gav så mycket som 2 millar. Hade jag gärna velat ha.

Nu blir det nån slags fest här med Lukas och gänget.


Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0