Examensarbetet avklarat!

Igår redovisade jag på KTH mitt examensarbete om "Sociala medier som en del av employer branding" gjort åt Stora Enso. Det gick helt smärtfritt och jag fick mest positiv kritik. Känns så otroligt skönt! Så länge som man kämpat och grubblat över det där och nu är det klart. Man kan säga att det var en stor dag igår, men samtidigt kändes den inte så speciell. Det gick liksom alldeles för lätt.

Nu har jag inte min examen alldels än eftersom jag bestämt mig för att läsa till en master. Men 3-4 kurser till ska jag väl enkelt klara av denna termin för att i Maj vara helt klar. Det värsta är ju redan gjort. Det känns skönt, läskigt och spännande att snart vara klar. Vem vet vad det blir av en efter dessa studier.


Anyway, när nu exjobbet är klart kan jag fokusera lite mer på fritidsaktiviteter, som Vasaloppet bland annat. Jag siktar på att åka två stycken långlopp innan Vasaloppet och det är Orsa Ski Marathon den 13 Februari  samt Bessermerloppet i Högbo den 21 Februari. Jag längtar till sköna vårdagar med längdåkning!!



Comments
Postat av: Hans

Grattis

2010-01-27 @ 12:55:21
Postat av: Anki

Härligt, bra jobbat!


Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0