Seg Fredag

Lukas tyckte jag skulle komma över till dom och ta nån öl, snacka skit och bara umgås, men jag pallar inte ikväll. Har en projektledningstenta imorrn som jag nu "pluggat" till i en vecka. Känns lite sådär, men jag hoppas att jag skall klara även denna min förhoppningsvis sista salstenta nånsin på KTH. Så på grund av den är jag hemma idag.

Men efter tentan imorrn blir det biomys med min gölfränd. Vi tänkte se Alice i underlandet (3D). Sedan på söndag blir det simning i Eriksdalsbadet troligtvis, innan bandyfinalen visas på TV. Det kan bli en riktigt bra helg. Det gäller bara att tentan går bra först!

Kikade på lite cyklar idag, inför Vätternrundan. Hittade några som verkar intressanta och inte är alltför dyra. Många tycker säkert jag borde ha en bättre cykel och att jag får mer för pengarna om jag går över 10000:- gränsen. Men just nu lutar det åt en Trek 1.2 för 7000:-. Skall testcykla den på måndag och kanske slår jag till direkt :P


 



Sitter här och pluggar lite smått men passade även på att göra en liten skrällaktig V75a till imorrn också:

Avd 1: 6 Oki To Chill
Avd 2: 2,8,11
Avd 3: 4 Beanie M.M.
Avd 4: 11,14
Avd 5: 2,6,7,15
Avd 6: 2,7,8,9
Avd 7: 5,11


Lördag: Fyller i med mitt dagens dubbel tips också.

DD-1: 7 Mafioso, 8 Second W.I.C.
DD-2: 5 Cloria Victis

Det är dags för Mafioso att få till det nu snart. Kuskförstärkt med hete Erik Adielsson i sulkyn tror jag att denne blir farlig i den första DD-avdelningen.
I den andra avdelningen går jag lite på samma känsla. Cloria Victis är mycket kapabel häst som ofta gör det bra men sällan lyckas vinna. Nån gång måste det väl vara dags. Motståndet idag är inte det bästa och jag tror att han bör ha en bra chans.


A på tentan, 3 miljoner på travet och jag vore nöjd.
Bye!

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0