Gedigen (weekly) uppdatering

Igår kväll var det hockey på Globen. Jag, David, Sara och Jossan gjorde sällskap för att se DIF - Brynäs. Mitt kära Brynäs fick dock stryk och är ute ur slutspelet. Det var inget fel på stämningen i Globen och här är ett videoklipp från min iPhone. Tack till Ove Molin som lägger av efter denna säsong!

 

 

 


 

I onsdags var vi på Solvalla igen, jag, Lukas, Sandra och till slut även Niklas. Det gick som vanligt för mig och Luke, men Niklas den räven gled in till lopp 5, lirade en dagens dubbel för 160kr och kammade i slutändan hem 1088kr på den dubbeln. Bra gjort! Annars var det en trevlig kväll med många fina lopp.

 

Travpimpen är laddad

 

Starten av lopp 4. Svanstedt till ledningen

 

 

Kusken Klaus Kern, som vanligt i huvudrollen

 

Talangfulle Finders Keepers

 

Travpimpen får samtal (med tips och idéer) från Travpimpfadern

 

Lite gos mellan travpimpen och tarvpimpens fru (Sandra)

 

Ett vackert par


Elitloppet - 64 dagar kvar!


Jag har ju hunnit med att köpa en ny racer också. Eftersom jag inte vill lämna den utomhus och vår lägenhet inte är så stor så är den för tillfället placerad i sovrummet :P En Trek 1.2 (09) fick det bli. Ganska basic cykel, men duger gott åt mig!

 

 


Hittade lite goa bilder på min tös också, så varför inte dela med sig =)

 

 

Rock on!

 

Nu är det livetrav på TVn. Verkar bli den enklaste omgången på länge. Alltså Jackpot nästa vecka! Gött! Sedan ikväll blir det fest hemma hos Coolof =)

 

Update:
Gaaah, fan vad irriterad jag blir! Sitter och tänker på nr 5 Domino Eson hela dagen i V75-7. Gör en rak dubbel med 3 Hoity Toity Face och 5 Domino Eson, som hade gett ca 1000kr. Hoity hade vunnit om inte Svanstedt kört som en röv i första avdelningen. Så där rök dubbeln. Inför sista tänker jag lägga 100kr vinnare på Domino Eson, men ser att den står i hela 18-gånger pengarna, så jag tvekar och spelar plats istället. Faan vilket misstag. Hästen vinner till 18 ggr pengarna och det som skulle gett mig 1800kr blev nu istället bara 340kr. Irriterande!!! Feg som man är. Hade varit skönt med lite extra tillskott i kassan nu efter diverse utgifter.

 

 


Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0