13 April

men inte alltför fint väder idag på denna speciella dag.
Ja, vad har då hänt... I torsdags var det barbecue igen och sedan utgång. Blev ganska mycket Whisky, vilket Amy verkligen fick känna av innan hon däckade i Hyde Park. Inte allt för vackert :P Fredag blev en riktig chilldag. Ganska segt att gå till skolan. Kvällen blev lugn, hemma. Igår åkte jag och Amy till Manly för en dag. Hon hade inte varit där förut, så jag visade henne runt lite. Det var en riktigt nice dag, med beach, Cold Rock Ice cream samt att vi gick och hälsade på Tim och grabbarna som var i lägenheten. Bailey blev såklart förälskad i Amy. Han är en riktig tjejtjusare han =) Innan vi drog tillbaka hem mötte vi Renee nere på shoppinggatan. Kvällen blev sedan att festa med svenskarna, några asiater och Jasmine från Kanada. Förfest med drinkgames innan vi gick ut på stan. Det va kul, men lite avslaget på samma gång. Fick några grattis där runt midnatt iaf =) Tack!

Idag regnar det, men blir väl en mysig middag ikväll hoppas jag... innan jag måste göra läxorna inför imorrn och tisdag :/

  
      

I torsdags, my great friends and I
 
 
 

Comments
Postat av: Stina

Happy Birthday Björne !!!
Hoppas du har en underbar dag, men av det jag läst så anar jag att du haft det super : )

Hade liksom glömt bort din blogg lite .. men nu när dy fyllde år å jag inte kunde nå dig på någon mobil så hittade jag in här igen !
Har spenderat den senaste timmen med att läsa igenom allt jag missat och tittat på bilder.
Du ser ut att ha det helt underbart !
Verkligen underhållande läsning : )
Take care mate * KRAM

2008-04-13 @ 15:36:05
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Helene S

Hej Björn! Gud vad härligt du verkar ha det! Är sååå avis! Australien har alltid varit på min lista över länder-jag-måste-besöka.. också hann du först:( Här i Spanien börjar det iaf bli vår så jag ska väl inte klaga egentligen, men men:) Så när kommer du hem till Sverige igen? Sköt om dig! kramar Helene

2008-04-15 @ 09:37:32

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0