Ups and downs, that's life.

Det har varit några väldigt intensiva dagar/veckor nu. Familjen åkte hem i måndags vilken just då kändes tråkigt och väldigt tomt. Vi hade några underbara dagar här tillsammans allihopa. Sedan så gick min dator sönder dagen före, och efter en veckas strul var jag tvungen att köpa en ny. Inte alls kul! Saknar gamla datan, den hade mycket mer specialiteer än den här skruttburken, men jag antar den duger for now =) Så det har varit lite deppigt ett tag. Men som tur är har jag ju mina underbara vänner, speciellt Amy (en tjej från Virginia, med rötter i Tyskland och Hawaii). Hon är den bästa vännen nånsin! Vi springer tillsammans, hänger och bara har kul. Jag önskar hon alltid fanns där, hon gör mig så glad =) Skolan början bli lite mer intensiv nu, men det kommer nog att gå bra. Känns även att det börjar bli höst här, vilket är mindre kul. Men som tur är kommer jag ju hem till sommaren =) Ikväll blir det grillkväll hos en ny vän jag träffade på skolan. Det roliga är att hennes mormor bor i Söderhamn, så hon e rätt cool, ska bli trevligt! Hade även grillkväll igår hemma hos Stephen (en av mina amerikanska polare) då vi käkade känguruburgare och grillspett, so good!

After a short downperiod life is all good again!
I love my friends!

Thats all for now, lägger upp lite bilder också från tiden då familjen var här. Inte så många eftersom det tar år att ladda upp varje bild.

Seya!!
xoxox
 

 


Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0