I can still recall

our last summer, I still see it all...

Har just sett Mamma Mia på bio. Den var otroligt bra, vilket jag inte riktigt trott. För musikälskare ett masterpiece. De har gjort så otroligt bra musik och den håller än!

...walks along the seine, laughing in the rain
our last summer, memories that remain
...


Annars har det varit en mycket seg dag, kikat på os-fotboll samt en sväng till gymmet. Det är i princip allt.  Men nu är jag glad och full av hopp. Filmer har en bra inverkan ibland =) Så vackert. Sju dagars jobb framför mig nu, så jag behövde en återhämtningsdag för att ladda upp.

...I was so happy we had met, it was the age of no regret...

Ja, nog fick filmen en att tänka tillbaka, tänka på allt möjligt. Gud vad mycket roligt jag varit med om egentligen. Men vad vore allt utan det sällskap jag haft vid alla dessa tillfällen. Sällskapet är det viktigaste.

...living for the day, worries far away...

Och som jag brukar säga, i alla fall den senaste tiden; Love is the movement
It has never been more true than now <3

...Our last summer, we could laugh and play.

Thank you for the music



(jag tänder ett ljus för er ikväll)


Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0