Match och school of fashion party

Här kommer en kort och koncis uppdatering. Igår spelade vi match mot Spillersboda med barndomsvännen Lukas på planen, samt även andra Ljusdalsbekantingar i Mats, Walle och min gamle klasskamrat Tuben på bänken (tränare). Det gick rätt bra för oss, inte mig kanske, men laget, och vi vann med 7-2. Efter matchen bar det av till Spy Bar. Jag, brorsan och Idlund tog och kollade in School of Fashions avslutningsfest och vernissage. Det var roligt. En del mingel, sköna bilder, nån drink och vackra människor. Minglade rätt mycket med en vän till Petra (Berggren, som bjöd mig till detta event =) Tack!) som var en av fotograferna bakom bilderna. Skön rolig tjej, lite galen, haha, men så ska det väl vara. Blev en sen natt. hemma igen kl 05.30 på torsdagsmorgonen. Så idag vaknade jag vid 11 tiden, innan jag drog på studiebesök på Papyrus. Coolt företag, som visade på massa olika papperssorter för olika ändåmål och tryck. Låter nördigt, men det va rätt intressant och kul. Ni anar inte ;)


Mode och fotografi känns ibland lite överskattat och meningslöst kan jag tycka, men det är ändå vackert, vilket gör att ett intresse alltid finns. Snygga bilder är kul, school of fashions avslutningsfest var kul. Så länge man har roligt är väl allt frid och fröjd ändå... eller? ;)

godnatt!

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0