Julshopping, skönhet och längtan

Julen på ingång!!! Jag har shoppat klappar två dagar i rad nu, fast det har nästan blivit mest grejer till mig själv. Tänk vad julhandeln lever på sånna som mig. Det är inte klokt. Men jag e nöjd med mina inköp =) Dessa vantar på bilden nedan bland annat. Granit är en kedja med mycket sköna grejer, inte alls dyrt heller. Rekommenderas starkt. Jag köpte även en kimono, hur skön som helst. Tyvärr ingen bild.



Har i princip lov nu, Hade sista tentan och redovisning i tisdags. Dock finns det frivilliga inlämningsuppgifter att göra som höjer betyget. Får se hur många jag orkar med. Har man väl slappnat av är det svårt att sätta igång igen, den bittra sanningen.


Det råder Jennifer Aniston hype i USA just nu, och inte konstigt efter hennes senaste kontroversiella utvik i tidningen GQ. Eller vad sägs om denna bilden t.ex. Visst håller hon än, det är solklart. Men jag vet ju knepen med att retuschera bilder. Det går att förvandla en hel del. Nää hursomhelst, cred till Jen =)



Imorrn ska jag och Calle vara guider åt et 20-tal amerikaner från Georgia. Jag vet inte riktigt bakgrunden men det är ett uppdrag av Calles farsa. Dessa har tydligen varit i Edsbyn en tid och skall nu inta Stockholm. Gruppen består av en kille och resten tjejer i 20-25års åldern, spännande =) Bättre stockholmsguider än jag och Calle lär ju inte finnas heller, haha, blir nog grymt.


Nu ska jag på träning, ses snart
Jag kommer hem igen till jul :)


Comments
Postat av: Victoria

Håller med dej om att granit gör riktigt snygga grejjer :)

2008-12-20 @ 18:29:00
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se/

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0