Två fantastiska dagar

Fint väder, bra sällskap, what else do you need?
Igår blev det Coogee beach hela dagen innan jag på eftermiddagen drog till skolan för att träffa ett gäng utbytesstudenter. Försökte smörja in mig så gott jag kunde där på beachen, men när man ligger ensam är det svårt att nå alla delar på ryggen, och det syns verkligen idag :S ha! På eftermiddagen träffade jag ett helt gäng utbytesstudenter på en träff, massor av sköna människor. Mycke kandensare och amerikaner. Blev rätt bra vän med en galen tjej vid namn Heather (från Kanada), samt hennes vän Celeste. Så idag har jag hängt på Maroubra Beach med Heather. Ikväll blir det bio, bara för att ha något att göra. Ja, som ni hör så är det mest nöjen dessa dagar. Men jag har inte dåligt samvete för det. Snart börjar plugget och då lär jag inte ha lika mycket tid över.
Annars så gick jag till gymmet och simmade lite idag, tog en löprunda i Centennial Park igår, så jag försöker hålla mig i trim trots att man blir rätt lat av värmen. Dags att byta om nu, men vi hörs snart igen, bye!



first the bird took a photo of me, then I made the bird pose for me, isnt it cute?

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0