Då var det dags!

Inatt åker jag till Australien =) Resan går via London och Hong Kong. Jag och min kusin Therese gör sällskap till Melbourne och det kommer bli så skönt att komma dit!!  Jag kan ändå inte komma ifrån att jag kommer sakna vintern litegrann, men vännerna och familjen desto mer. Fast när man väl är där så anpassar man sig rätt snabbt. Jag minns förra gången, hur skönt det var att bara bry och tänka på sig själv =)

Vad har jag då att se fram emot? Ja, först så skall jag på en 21årsfest nu på Fredag. Är ca 70 pers bjudna så det kan nog bli riktigt grymt. Sedan är det ju Australien Open i Tennis där nere, så förhoppningsvis kan jag gå å kika på det.
Men sedan måste jag ju även börja planera inför plugget i Sydney. Har ju ännu ingen bostad och vet inte riktigt vilka kurser jag kommer att läsa. Så det är inte bara semester som gäller, planering är viktigt.

Troligtvis kommer nog mitt språk här i bloggen övergå allt mer till engelska. Det blir liksom lättare att uttrycka sig i engelska i många fall, men det allra viktigaste får jag väl översätta till svenska så att alla förstår =)

KRAMAR till alla som läser!
vi ses snart igen!

  summertime, here it comes!!


du, du finns alltid där, det ska du veta!

Comments
Postat av: Vickurt

den där raden där det står 'Översätta till svenska så alla förstår' tycker jag känns särskillt viktigt faktiskt. Så tänk på det rätt ofta, så lixom alla händer med. Nu menar jag ju förståss inte mej själv meeen, det finns ju andra som saknar den där lilla gnutta tallang när det gäller det engelska språket (A) Bien viaje dyyyde!

2008-01-14 @ 23:05:36
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se
Postat av: Linda

Hej grabben! Såg på din msn att du hade en blogg, och då jag läser är det väl inte mer än rätt att lämna ett avtryck...:)Hoppas att resan ner går bra ! Kram

2008-01-15 @ 00:25:05
URL: http://liindaolsson.blogg.se

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0