Gott Nytt 2008!

Då var det dags att skaffa sig en blogg, så att jag kan dela med mig av mina upplevelser, främst under det kommande halvåret som jag tänkt tillbringa i Sydney.
Igår var det nyårsfest hemma hos Olof, med ett starkt gäng från Media05, mina kära klasskamrater som jag kommer att sakna under halvåret utomlands. Det blev en hel del guitarhero som var grymt skoj! Sedan vid tovslaget tog vi oss upp på takterassen på Olofs hus med grym utsikt över Stocholms takåsar! En bra start på året var det verkligen och jag hoppas verkligen att det kommer fortsätta på samma inslagna bana.
Den 15 Januari bär det iväg till Melbourne, och därefter kan ni läsa här på bloggen hur jag klarar mig i landet downunder.
Tack för idag, och återigen, Gott Nytt År och God Fortsättning!

Björn #7

Comments
Postat av: Bella

Chill, jag kommer läsa :)

2008-01-01 @ 15:35:06
Postat av: Sofie

Jag kommer vara en trogen läsare :D

2008-01-01 @ 18:15:03
Postat av: stina

jisses så snyggt : ) håller mig uppdaterad !

2008-01-02 @ 00:07:31
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Yvonne, Gert och Shigge

Tjena kompis, har nu börjat läsa din underbara blogg, idag storm på västkusten, alltså normalt väderläge så här års, vi alla hälsar och vi kommer följa ditt äventyr med spänning.
JÄTTEKRAM PÅ DIG...

2008-01-19 @ 12:50:29

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0