här kommer alla känslorna

Lirade sista bandymatchen för denna säsongen idag, känns väldigt tråkigt att det slutade så dåligt. Nu har jag en otrolig revanschlusta som jag inte vet vad jag ska ta ut på... Kommer sakna bandyn och laget trots allt känner jag nu, det känns lite tomt samtidigt som jag verkligen ser fram emot det som komma skall. Once in Australia ska det väl inte vara några problem att må gott och hitta saker att göra.

Man tänker ganska mycket i sådana här skeden av livet. En tid av förändring, ta nya steg, mot nya mål. Jag ser verkligen fram emot att åka, samtidigt som jag inser allt som är bra här hemma. Man uppskattar allt mycket mer när man inser att man inte kommer få vara ta del av det på ett tag.

Imorgon hoppas jag det blir en bra dag med först Kalla på tv, sen skidåkning och till sist lite mys på kvällen =)


Tycker den här bilden summerar dagen rätt bra, bandy och australien i ett och samma foto:

image1



Leave yourself intact, cuz I will be coming back...

Comments
Postat av: Sofie

"samtidigt som jag inser allt som är bra här hemma", jag förstår vad du menar :/

2008-01-06 @ 18:29:29

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0