update thursday 24th

men jag skriver på svenska denna gång. Igår var jag hemma hos tvillingarna på middag, trevlig värre då vi först paddlade kajak och spelade lite tennis, inspirerade av the aussie open på tv. Chic (deras morsa) har flyttat till ett riktigt nice ställe precis bredvid en golfbana och nära till värsta resorten. Kändes som att vara i något semesterparadis, och där bor dom, how good is that! Dock glömde jag att ta med kameran dit ut, så jag har inga bilder, oskönt, men så äre. Det kommer fler framöver. Men inser då att pengar gör lite skillnad, att bo här i australien och vara fattig är inget jag skulle vilja, för det finns en del ofräscha ställen. Men hade jag pengar till ett sådant ställe då hade jag nog övervägt det en hel del. Sverige e liksom bra egentligen för alla samhällsklasser, men här är skillnaden lite större. Hursomhelst, imorrn drar jag med dom ner till Lorne för att komma till en riktig beach. Ser fram emot det. Therese ska på intro på Jacis jobb, så vi får se hur det går.
Om en vecka drar jag upp till Sydney för att styra upp saker och ting, nu glider jag bara runt och slöar hela tiden, känns lite meningslöst, men rätt skönt ändå =)

thats it for now!
xox
/Björn

Comments
Postat av: kusinen i gävle

jag hopps du tar hand om systra mi! ;) ..och givetvis att du har de hur bra som helst själv! Ta hand om dig! kramar

2008-01-24 @ 23:18:54

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0