Lördag förmiddag

Jag sitter och kollar på skidåkning på webben, livesändningar från bruksvallarna. Snart ska Helena och gänget starta =) spännande! Lycka till nu, jag vet att du kan! =) Shit va mycket snö de har där uppe, jag blir så sugen! Inte rättvist! Vill ha riktig vinter här med. Jag ska jobba ikväll, så jag hinner nog inte se när Monica åker lite senare, synd.
Imorrn är det seriepremiär mot Spånga, det ska bli lite kul. Inget annat än seger är okej. Min vän Micael Knapp är här på besök i helgen, han bor med mig eftersom han hyr ut sin egen lägenhet. Igår tog vi det lugnt här hemma tillsammans med en nära vän (eller vad det nu blir ;)) till Micke. Det är skönt att se att han mår lite bättre nu min kära barndomsvän!

Jag hade egentligen inte så mycket mer att säga idag, utan detta blev bara en kort uppdatering.
Peace
.

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0