tjena tjena

Kom precis hem från första riktiga ispasset för säsongen. Premiären på Spånga IP. Skönt med lite ytor äntligen. Eller vi körde iofs ett pass i söndags med på Sollentunavallen, men det var så slappt så det räknas inte. Igår kväll gick jag på en danspass på gymmet, haha. Det va sjukt svårt att hänga med eftersom de hade kört samma koreografi tre pass i rad. Så just det, alla kunde typ redan koreografin å där skulle jag försöka hönge med, haha, rolig syn. Men det gick bättre å bättre ju längre vi höll på. Tydligen ska det bli ny dans nästa vecka, man kanske skall vara med från början då, om jag nu vågar mig tillbaka :P Blev lite mobbad av polarna för att jag gick på ett danspass, men vafan, coolt ju =) eller?

Nu e jag lite trött i kroppen, mycket tränande, men samtidigt sover jag rätt mycket också eftersom skolan aldrig börjar innan kl10 på morgnarna dessa dagar. Man blir lite lat, eller ja, inte så morgonpigg kanske jag skall säga.

What else? Inte så mycket faktiskt. Önskar jag kunde åka hem till Ljusdal lite oftare och åka skidor bl.a. men nu är det matcher varenda helg framöver, förutom 1a advent, så då ska jag absolut åka hem!

Har kikat lite på kurser till våren. Verkar bli fullt upp för mig, läsa ikapp lite, och ganska svåra kurser, plus att vi har tidningen Uttryck att göra. Kommer bli hektiskt. Men man jobbar ju bäst under press, I guess. Jodå, det gör man allt =)

Keeping it real...
xx

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0