bloggfeber

Läser en XML kurs i plugget nu och då blir jag sjukt sugen på att mekka om på bloggen. Man fattar ju vad all kod gör nu för designen på bloggen. Min kanske inte är helt snygg än, men jag kommer nog ändra om den snart igen. Annars då... Trodde jag skulle åka på en förkylning, men jag lyckades kurera mig från att bli sjuk, tror och hoppas jag iaf. Idag är jag pigg och har gymmat. Känns bra att vara tillbaka efter 3-4 dagars vila.  Vila och vila. I måndags följde Marja med Calle och mig till gymmet och poolen. Gammal simmare som hon är så skulle hon lära oss lite simteknik. Visst, vi förstår lite bättre nu hur vi ska göra, men att göra det är en annan sak. Helt hopplös är man iaf inte =) Igår var det isträning, men den gick sjukt segt.

Tycker lite synd om vår coach/tränare/medspelare Stefan Svensson, tillika VD för Stockholm Open, nu när Federer tackade nej till Stockholm Open, som börjar nästa vecka. Fan va drygt, all planering och marknadsföring... ujuj.




Släpp inte taget...




Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0