Study, beautiful girls and clothes-

-sums it all up pretty good right now.
Morsan har varit här i dagarna två, hon åkte nyss hem efter det att vi käkat middag på stan. Jag har även passat på att skriva en tenta idag. Det gick helt ok tror jag. Innan middagen idag var jag in på Awesome Rags i PUB huset. En skön shop som jag inte tidigare lagt märke till. Anledningen var att hitta nått snyggt att fylla upp garderoben med, samt att eventuellt ha till helgen. Eller en anledning till var att träffa Ida som jobbar där. Hon var grymt bra smakråd och det blev tillslut en stickad tröja från Mads Norgaard. Hon visade mig även ett par sjuuuukt snygga kängor från Resteröds, OMG, jag blev helt såld på dem! Men de kostade 3000kr samt fanns bara i en storlek för stor. Det var hursomhest sjukt nära att jag köpte dem ändå =) så heta va dom. Har försökt hitta nån bild på nätet men hittar verkligen ingenting :( Funderar på att dra en repa på stan imorrn ändå, måste ju ha ett par nya fräscha dojor =)

Ida och den tröjan jag köpte...



  


Nu sitter jag och msnar med Helena, hon håller på att påverka mig till att köpa nya skor också, eftersom jag pluggat så duktigt :P En klassiker, att ta till ursäkter för sitt spenderande. haha! Egentligen dags att ta tag i nästa tenta, börja plugga lite projektledning, huvva, men det SKA gå!

Time to say bye for now, XOXOX

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0