glamour

Sitta uppe en fredag kväll/natt och blogga, vad är det som sker? patetiskt kanske, njae, det känns rätt bra. Måste nämligen upp och plugga imorrn innan det blir fotboll och utgång. En utgång per helg får vara max. Har varit på idol ikväll med Cine, tack för sällskapet!! =) Lite mat, lite vin och en hel del musik. Dock lite ojämn nivå, men vissa var riktigt bra ändå tycker jag.

Jobbade ju som sagt i onsdags, det va rätt kul att vara tillbaka och hänga lite på hotellet. Fick dessutom köra en riktigt skön bil. Dumt jobb egentligen, man blir rätt sugen på att skaffa sig en rejäl bil sen. Men hur skall jag kunna ha råd med en sån när konjukturen går ner. Lär ju knappt få ett jobb sen när man e klar :P

Mercedes SL63 AMG

Shoppingsugen är jag. Lite nya skor, nya jeans och ja allt möjligt egentligen... men jag får nog försöka hålla mig. Lite tråkigt är det att inte kunna spendera fritt. Men jag ska inte klaga, det borde jag inte, för jag har det rätt bra =) Chokladfestival på Nordiska museet i helgen. Faster Margaretha är här. Kanske blir en middag med dem imorrn, men det kan bli tight att hinna med också, så vi får se. Synd att jag inte har tid att gå på festivalen, brukar vara ganska gott att smaska på en massa choklad.

neeee, nu fåre va nog. glo lite på tv å sen sova...
xoxox

Comments

Comment on this:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0